Belciminannesi sadece mama içen bebekler uyandırılıyor diye biliyorum. çünkü mama tıka basa doyurduğu için emenlere göre daha tok oluyorlar ve uyanmıyorlar. emen bebekler zaten hemen acıktıkları için uyanıyorlar. ben o ayda 3 saatte 1 kalkıyordum. 3 aydan sonra 4-4,5 saatte 1 çıktım. yeni 6 aylık olduk, 6 saatte 1 besle dedi doktor. doktora bir danışın bence. kilo alımını etkilemesin