Kızımın 6 aylık olmasına 2 gün var.ama 3 gündür aşırı huysuz uuuu diye siz anlarsınız o sesleri çıkarıyor.Neden olabilir acaba ellerinde sürekli ağzında.bide uykusundan bazen ağlayarak uyanıyor acaba neden olabilir ateşi yok.hic böyle huysuzlugu yoktu sesleri çıkarması normal mi ?