Ak5454 Selam kızlar🌸 kızım 2 ay 20 günlük mama+ meme olarak ilerliyoruz 3065 kg dogdu dün aşısı vardı kontrolünde 4890 cıktı çok iştahsız bi bebek tabikide canı sagolsun amaa kiloda alsın istiyorum varmısıe tavsıyelerınız🌸
Nil_defne Ak5454 Bizde 2 ay 21 günlüğüz. Kilomuz sizinle aynı. Benim kızımda çok iştahsız. Zorla içiyo resmen sütü😞😰Bende burda bekleyeyim tavsiyeleri dinleyeyim
Mucizem-Sare54 Ak5454 2 ay 22 günlük kızım 4.400 çıktı bugün mama ar kullaniyorum bide bebelac tihickener verdi doktorumuz süt ve mamaya kivam arttirici bu arada ben sakaryadanim izmit hastanesi metabolizma bölümüne yolladı ayda sadece 200 gr aliyo
Yelda35 Ak5454 bende sizin gibiydim oğlum kilosu iyidi herkes zayıf zayıf dedi doktora gittim mama arttıracağım dedim elalemin ne dediğimi yoksa bebeğinin sağlığımı önemli obez bir çocuk mı sağlıklı bir çocukmu istediğin dedi canım
Ak5454 Nil_defne çevre faktörü benı deli ediyo zayıf bu cocuk zayıf bu cocuuuuk 😞 bebelac gold kullanıyorum 90 cc içiyo 2,5 saatte bi bılmıyotum boyu 61 cm cıktı boyu cok iyi kılosu ortalamada iyi dediler ama ben görüyorm yanı bence iyi değil😔
1994a_ Ak5454 benim bebegim de 36 günlük bende bebelac gold kullanmaya başladım 3 saatte bi 70 veriyom siz o zamanlar kaç veriyordunuz
Ak5454 Mucizem-Sare54 Bize ortalamada sıkıntı edecgın bsey yok dedı ama ben üzülüyorum takviye edici olayını anlamadım yardımcı olurmusun net ısım vererek
Nil_defne Mucizem-Sare54 Reflünüz mü var acaba? Tihicneker ı o yüzden mi kullanıyorsunuz? İşe yarıyor mu? Bizimde aşırı kusmalarımız varda😰
Mucizem-Sare54 Ak5454 canim takviye edici değil kıvam arttirici süte ve mamaya katiliyo bebelac gold thıckener diye eczaneden alınıyo benim kızımda reflu olduğu için yedigini kustugunu için verdiler bunu anti refluler icin
Mucizem-Sare54 Nil_defne evet canim reflumuz var bende daha dün basladim ama üstünede yaziyo anti reflu diye bide reflu mamasina basladik aptamil ar ar mamalar reflulu kusan çocuklar icin