selinyildiz Kızlar yeni doğum yaptım 2 gün oldu herhangi bir yara yok ama göğüs ucum çok acıyor emerken sadece sol olan acıyor birde lansinoh sürüyorum koruyucu kapak kullanıyorum ama geçmiyor varmı önerisi olan
gezentianne selinyildiz philips avent göğüs kalkanı ile 3 ay gece gündüz aşk yaşamıştım🤣 Markası önemli değil,bir göğüs kalkanı edinin. Meme ucunuz çamaşırla temas etmediği için ve kalkanın deliklernden hava aldıgı için krem de sürseniz bulaşmayacak acısı dinecek.
Nildailay selinyildiz havalandır mutlaka yani bırak sütün aksın ama mutlaka hava alsın bebek sol memeni tam tutamıyodur yani taö kavramıyodur benimde bir taradım daha çok acırdı ilk günlerde hafifti sonra benimkinin şifdeti arttı ve gümüş kapak bende hiç işe yaramadı philips göğüs kalkanı ile iyileştim allah onu bulandan razı olsun
selinyildiz Nildailay bende philips göğüs kalkanını kullanıyorum ve dünden beri e vitamini sürüyorum o çok iyi geldi memeyi ilk aldığında biraz acıyor ondan sonra fazla acı hissetmiyorum çok şükür