Kızlar merhaba oğlum 10 aylık. Pütürlü yiyebiliyor. Elle tutulan şeyleri veriyorum kendisi yiyor vs ama çok ciddi yeme sorunumuz var . Herşeyi tükürüyo ne versem geri cikariyo. Ama bizim yediğimiz yemekleri versem seve seve yiyo yani tuzlu yağlı vs. Ek gıdaya sebze ile başladım o zamanlarda da yemiyordu. Çok üzülüyorum bebek tariflerini yemiyo yetişkin yemeklerini ben veremiyorum aç kaliyo. Mama da içmiyo sadece anne sütü . Kilosu iyi(10 kg) çünkü bebeklikten çok iyiydi bir kaç aydır hiç almıyor kilo . 5 aylıktan beri 10 kg.. kafayı yicem . Nasıl ve ne yedirebilirim bu çocuğa ya ne olur fikir verin