Deryadila25 Arkadaslar kızımın bagazını falan sürekli siliyorum temizliyorum ama dün bide baktım kötü pişik olmuştu dalin pşik keremi cevremde kötü falan dediler akşam sürdüm sabah baktım tamamen gecmiş valla ben bayıldım bu kreme bununla devam edicem artık
UraSsmom Deryadila25 Bende nadiren poposu pişik olursa sürüyorum anında geçiriyo cnm. Aslında almıştım araştırmadan bilinen marka diye sonra bazı zararlarını okudum ama oğlum 13 aylık 2 kere pişik olmuştur en fazla diğerleri geçirmeyince onu kullanmıştım
Mom084 Deryadila25 valla bende bizim bı alerji seyinde Bioderma varya doktorumuz verdi ama mesela fayda etmedi sudokrem de aynı şekilde bazı bebeklerinde vücutları kabul etmiyor işte bende Dalin ve jansin kullanıyorum üni isilik gibi tüm vücuduna yayıldı bizde de 🤷🏻♀️🌺