Merhabalar, bebeğim 4 ay 13 günlük, bugün 4 ay aşılarını oldu. Akşama doğru biraz huysuzlaştı v ağladı, şimdi de uykusunda hafif hafif inliyor. Doktor 3 cc Calpol vermemi söyledi fakat şurubun sadec kaşığı var, nasıl 3 cc ölçeceğimi bilmiyorum. Siz nasıl verdiniz, veriyorsunuz?