elifiii Mervegoktugaras hiç ısrarcı olmayın, ek gıdayı hayatı boyunca yiyecek zaten. 7-12 aylar tadım ayları diye geçiyor zaten. kontrollü olarak eline verin dokunsun, tadımlarınıza devam edin ama ısrar etmeyin.
Gamze0677 Blw yapın sebze vericekseniz mesela sütünüzle yumuşatın tanıdık gelsin biraz tadı kolay gelsin 😊