Tugba6336 Yani şöyle ki, oğlum 34 aylık çok erken başladı konuşmaya,iletişimi,diyaloğu yetişkinden farkı yok.Şarkıları,renk ve sayıları da 2 yaşından önce ezberlemeye başladı. Amma velakin, bahsettiğiniz saldırgan tavırlar,oyun bozmalar,vurmalar bizde de var. Kreşe başladığında düzelir diye umuyordum ben. Ama asla bunun için psikiyatri yahut psikologluk bir durum gerektiğini düşünmüyorum. Geçiş dönemi yaşındalar bence gayet normal. Her çocuğunda fıtratı,gelişimi farklı.
Boşuna canınızı sıkmışlar.