Kızım 9 ay 5 günlük 1 aydır çalışıyorum ve artık pilim bitti.. geceleri saat başı uyanıyor ve emzirmeden de uyumuyor..
herseferinde emzirmemeyi denedim kıcakta gezdirme ayakta sallama pışpış yapma ama yok çok tepki veriyor ağlıyor ve sinirleniyor ve dolayısı ile emzirmeye devam ettm uyandıkça..
çalıştığım için çok zorlanıyorum bitkin düşüyırum gece 10 defa uyanıp dabah 6 da kalkmak:((
yalnız mıyım kızlar sizlerde durum nasıl?
sütten kesene kadar düzelmez deniyor 2 ywşına kadar çekeceğim mecbut:(