Hanımlar merhaba kızım 3 yaşında tuvalet eğitimine başladım çok şükür gündüz çişini söylüyor ama kakasını tutuyor yapmak istemiyor o yüzden kabız oluyor, uyurken tutamadığı için de ya gece ya da öğle uykusunda baya bi ağlayarak yapıyor mecbur bez bağlıyorum böyle bi sorun yaşadınız mı öneriniz nedir acaba ?