-Eliz Kızlar bebeğim 5 aylık oldu anne sutu almıyor sadece mama ile besleniyor bu ayda ek gıdaya bıraz baslatmak ıstıyorum sizlerden baslatanlar oldumu neler vermelıyım tadımlık bişeyler denesin istıyorum sizler neler yaptınız neler verdiniz?
elifhanimm -Eliz doktorunuz gelişimine göre başlatır sizi bence öyle yapın ama ille başlatıcam diyorsanız üç gün kuralı ile mevsim sebzelerinden başlayabilirsiniz
ikicocukluAnne_ -Eliz kaşık maması veriyorum gerçek baby nin çok güzel seviyor çorba gibi yapıyorum birde tadımlık verdim ilk ileride yemek seçmesin diye yoğurtla başladım 3 gün kuralıyla sonra sebze meyve püresi verdim az az
Feyzza -Eliz bizim doktorumuz başlayabilirsin tadımlara demişti canım 3 gün kuralı ile başladık yoğurt havuç kabak patates böyle devam ettik
Feyzza -Eliz zaten tadımlık oluyor bunlar bebeğinde alışmasını sağlıyor meyvelerden verdim püre halinde sonra düzen oturuyor
-Eliz elifhanimm doktora evet gıdcez ama ben sızlerden deneyımlerı merak etmiştim tamamen baslamak değil sadece tadım yaptrmak istıyorum
Nisanil Ben de çok heyecanlıyım bi an önce tadım yaptırmak istiyorum ama cesaret edemiyorum vermeye doktor kararı ile başlamak istiyorum
-Eliz Nisanil benımkı cok istekli gözüküyor biz sofrada yemek yerken ağzımıza bakarak huzursuzlanıyor istiyor gibi oyuzdn bıraz bıraz tadım yaptrmak ıstıyorum sende korkma doktoruna danısıp yavastan tadım yaptır bilsin baska tadlar olduğunuda :)
Feyzza -Eliz bide canım mesela tadımlatmadığım şeyler oluyor ıspanak gibi bugün yemek tarzında ona uygun yaptım onu yedireceğim sebze olarak