Melikeeeecansuu 17 hazıran oglumun 2cı aşısı varda sabah yada öğlene gelın due bıse demedıler. Arkadasım da oglen yapmıorlar sabah yapuorlar aşıyı dedıler. Heryerde aynıdır. Bılgısı olan varmı sabahmı vurulur öğlene mı
Tunamiko Melikeeeecansuu sağlık ocakları öğlene kadar yapıyor benim bildiğim. Bizim hemşiremiz öyle demişti.
Dmt-01 Melikeeeecansuu bazı aşılar belli günlerde yapıldığı için onu sabah yapıyolar ama her aşıda aynı değil biz bazen öğleden sonrada gidiyoruz ama sağlıkocagı aradığında saat farkedermi diye soruyorum ben
Kinginthenorth Melikeeeecansuu 2. Ay aşısı ise içinde verem aşısı da var. Verem aşısını belirli günlerde yapıyorlar. Hemşirenin numarası varsa sizde bilgi alın.
Balbocegimm Melikeeeecansuu hamileleri ve çocuk aşılarını sabahtan yapıyorlar eğer sağlık ocağından bahsediyorsanız. Siz sabahtan gidin riske girmeyin. Bir dahakine sorarsınız. Zaten hemşireniz gelince direkt alıyor sizi kapıdan.