Oğlum 1 hafta sonra 4 aylık olucak ama çok fazla diş etleri kaşınıyor ne yapmam lazım kızıyor kaşıyamayınca ağlıyor emmiyor uyumuyor diş jelleri de tehlikeliymiş boğazına gitmemesi gerekiyormuş diş jeli kullanan memnun olan anneler yardım edermisiniz 😞yada başka bi önerisi olanlar