Ben de 3 hafta önce başladım eğitime başlarda güzel gidiyordu ama sonra ne olduysa kakasını yapmamaya başladı. 3-4 gün tuttuğu oluyordu karnı ağırıyor diye de yaygara koparıyor ama yine de yapmıyordu. Bugün eczaneden enterogermina Kids aldım çok şükür yarım saat geçmeden kakasını yaptı 🙏 kabızlığı varsa bağırsak floryası için bağırsak düzenleyici alabilirsiniz eczane sahibi bana öyle demişti