Fatma0512 gazlı bebek maalesef ne yaparsan yap düzelmiyor sadece hafifletiyor anlık rahatlatıyor. Koliği yeni atlatmış bir anne olarak şunları diyebilirim sabırlı olun bebeğinize kızmayın şefkatli olun sakin olunca onlarda sakinleşiyor, biagia gaz damlası hem probiyotikte var içinde işe yarıyor, ılık duş akşam saatlerinde, günde 10 - 15 kere gaz masajları youtubeda videolar var. Ve en önemlisi zaman kendiliğinden geçiyor benim kızımda tam 3 ay sürdü her akşam aynı saatte 3 saat süren ağlamalar bitti sonunda