elmalikurabiye Merhaba hanimlar. Annemin dilinde kan dolu bi kese gibi birsey cikmis. Basina gelen var mi? Acaba isirdi mi viral bi durum mu bu nedir bilen varsa cok makbule gecer. [url=https://www.hizliresim.com/oxlgct0][img]https://i.hizliresim.com/oxlgct0.jpg[/img][/url]
Hvnannesi elmalikurabiye canım sanırım anneniz bi şey yerken ısırmış farketmeden dilini ve kan toplamış gibi duruyo bilemedim şimdi geçmiş olsun
Mombaby123 elmalikurabiye bence doktora gitsin ben ufak da olsa hemen doktora götürüyorum annemi en son kist dedik kanser cıktı korkmayın inş bi şey olacağını sanmıyorum ama yine de ihmale gelmez
DBaybars elmalikurabiye Geçmiş olsun, ben ısırığa benzetemedim ısırık olsa böyle muntazam şekilde yuvarlak olmaz. Umarım ciddi birşey değildir doktora gösterilmesinde fayda var
elmalikurabiye Hvnannesi onda isirdim galiba farkinda degilim diyor ama baska bisey mi diye de endiselendim isirsa bilmez miydi
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi elmalikurabiye Bence doktora görünmeli, normal ısırık yarası falan değil bence. Ne olduğunu bilemiyorum. Hangi bölüme gitmeli bilemiyorum ama gitmeli.
elmalikurabiye AyPerisiVeGokPrensininAnnesi cildiye sanirim yarin bi gostersin olmazsa bana da garip geldi
elmalikurabiye Sayra3110 oyle mi ya o zaman o bolume goturelim bilemedim ki cildiye diye gelmisti aklima
elmalikurabiye Mom084 cildiye doktoru sorun olmadigini soyledi gun icinde de patladi kendi kendine suan icin bi problem yok gargara ile dezenfekte ediyoruz