[silindi] Ben oğluma kış geldiğinden beri uzun kollu zıbın giydiriyorum üzerinde de Bi kat takım oluyor. Ama iki arkadaşımda hiç uzun kollu zıbın giydirmemişler çocuklarına kafam karıştı. Uzun kollu fazla mı gelir?
NurR [silindi] bende uzun kollu giydiriyorum bu bulunduğunuz ortamın sıcaklığına bağlı bebeğinizin terleyip terlemediğini anlarsınız sonuçta
Esn57 [silindi] bende aynı şekilde giydiriyorum evim sıcak olmasına ragmen hep uzun kollu zıbın üstünede bi kat takım üşümüyorda terlemiyorda
Aysetokerrrr [silindi] benim oğlum ocak 1 de doğdu doğduğundan beri yarim kollu zıbın 1 uzun kollu takım üstüne bide yelek giydirdim disaricikarken biraz kalın giydirdim nasıl alışırsa öyle gider düşüncesindeyim
Ece06 [silindi] ya aslında bu alışmakla alakalı bir durum .. ben kalın askılı zıbın giydiriyorum mesela üzerine uzun kol başka da yok eğer Baktım biraz hava soğuk yelek giydirirm arada bir genelde böyle yaptım
[silindi] NurR yani bana fazla gelmedi uzun kollu oda sıcaklığı 23-24 derece oluyor ama çok fazla giydirmişim gibi konuştukları için hata mı yapıyorum diye düşündüm
NurR [silindi] milletin ne dediğini önemsemeyin hiç ince giydirseniz de kalın giydir üşür derler hep derler bir şeyler siz hissettiğiniz gibi giydirin her zaman
Betul00 Kasımda dogdu hala uzun kollu zibin giydiriyorum.. ve cok sukur terlemiyor da evimin sicakligida iyi @[silindi]
LiYaRzuU [silindi] yarım yada sıfır kollu çıtçıtlı üstünede tek tak uzun badi bazen ince yelek giydirirm okdar çünkü eşim kat kat giymeye alışmış yatarken bile öyle 😂 kızım ona çekmesn die alıştrmıyorm şimdiden. nasıl alışırsa bence öyle gidiyo.)
Deletedmom115 [silindi] Elbette gelmez benim yaşadığım yer de biraz soğuk bir yer bende uzun kollu giydirip bir kat daha giydiriyorum