Bebeğim 1 ay 3 günlük dün akşam üzerinden sonra uyumadı hep 10-15 dakika en fazla 40 dakika sonra uyanıyor, sürekli emmek istiyor ama gaz sancısı yapınca da ağlamaya başlıyor çok hava yutuyor çünkü
Sütüm geliyor kontrol ettim zaten gelmese memeyi reddeder diye düşünüyorum tavsiyelerinizi alabilir miyim şimdi nebe suresini buldum açtım onu dinleterek uyuttum inşallah uyur