12 aylık kızımm mutfağa bile gidemiyorum peşime ağlıyo napıcam ben böyle ya. Sürekli kıcağımda heryere gidemiyorum artık. Yürüyemediği için emekleyerek ve bağırarak ağlayarak peşimden geliyo. Bazen tepki vermiyorum bazende kucağıma alıyorum çünkü sanki canı acıyomış gibi ağlıyo bazen. Bunun sebebi ne olabilir. Yeni böyle bi huy çıkardı anlam veremedim. Halbuki hiç ayrı kalmadık sürekli yanındayım niye bırakıp gitmemden korktu anlamadım