Emir1806 almak istiyorum…çok yorgun hissediyorum hiçbir iş yapasım yok bitmiş gibiyim hep yorgun hep halsiz ayrıca saç dökülmemde var kullanıp fayda gören varmı arkadaşlar???
Heyecandorukta Emir1806 ben dogumdan beri 4 aydir i mom latte kullaniyorum ama sacim da dokuluyo yorgun da hissediyorum. Elbet faydasi vardir ama bende pek fark yaratmadi
Emir1806 Btlaybars hadi yaa banada eczacım önerdi ama buraya bi sormadan almayım dedim doktoruma sordum kullanabilirsin dedi.
Emir1806 Raymalifalitiko pharmaton u daha önce kullandım hamilelikten önce iyi geliyordu ama emzirirken kullanma dediler ımomu önerdiler kullanılıyomu ki
Emir1806 DurununAnnesi12 evet öyle ben toparlancak bi takviye istiyorum gerçekten çok yorgun halsizim
Emir1806 Heyecandorukta belki bünyeden bünyeye fark vardır. keşke etkisi olsa yorgunluk hissi çok kötü