SB_ bende kullanıyordum. Çokta memnundum. Ama birden kanama deresinde oldu pişik bir gün içinde. Nekadar sürsemde geçirmedi. Normalde geçerdi az olan pişikte. Şimdi de biraz poposu kızarınca sürüyorum işe yaramıyor. Bende şaşırdım buna ama öyle. Diğer kremlere mi alıştı ne yaptı