Kızlar merhaba 6 buçuk aylık oğlum emekliyor mesela kapıya kafasını vurmasın diye kucağıma alıp geri halıya bırakıyorum kucağımda çocuk kafasını geriye atıyor ayaklarını ittiriyor çok güçlü birde bazen uyumadan önce emzireyim diyorum kucağıma alıyorum çocuk asla durmuyor boynu kırılacak yada kucağımdan kayacak diye korkuyorum bebeği böyle olan var mı acaba neden yapıyor bunu ? Resmen cebelleşiyoruz zaten aşırı hareketli bir çocuk neden böyle sizce hani gazı filan da yok gayet kendi yapıyo bilemedim sebebini