Melissara kaka yapmama sorunu vardı yapmıyordu ama yapınca da kabız değildi normaldi kakasi 2 kere lavman yaptılar daha sonrasında bi ilaç verdiler bunu kullan Gun de 1 ck dedi doktor onu kullanıyorum hergun mamasına katıyorum ama ben şimdi conformil kullanmıyorum sade aptamil kullanıyorum conformilin büyük boylarını bulamamıştım 2 3 kere kullandım bize çok iyi gelmişti