Selam kızlar
3,5 aylık kızım sabahtan beri burnundan soluyor sinirli gibi ama mutlu. Sürekli ıııh ıhh ıkınır gibi ses çıkarıyor sanki kaka yapmaya zorluyormuş gibi ama günlerdir düzenli kakasını yapıyor bugünde yaptı. Sürekli bağrınıyor asla susmadı. Ya sevinç çığlıkları atıyor ya da sinirli bağırıyor ya da normal he ho. Elide sürekli agzında. Anlatabildim mi bilmiyorum. Var mı bi sorunu normal mi bu zamanlarda anlayamadım.