gamzeyildirim35 [silindi] oldum evet doktor bir sıkıntı olmaz emzir dedi emzirdim oğlumda da herhangi bir yan etki görmedim hatta oluşan antikorlar süt yoluyla bebeğe de geçiyormuş dolayısıyla bebekte korunmuş oluyor.
Gorkem_28 [silindi] Doktorum Sinovac olmamı önerdi. Biontech interaktif bir aşı olduğu için emziren ve gebe olanlar için geleneksel aşı olan sinovacı öneriyoruz dedi. Biontech aşısı canlı organizma içeriyor
Aringulay_murat Bende çok merak etmekteyim emziren anneler için bu aşının bı zararı var mı vurulan oldu mu yan etkisi bişey gördü mü yada doktorunuza danışıp mi yaptırdınız lütfen tecrübe edinenler yazsın bizde bilgilenelim👍
Ozzlemm34 Aringulay_murat yaklaşık 10 gün önce oldum doktor önerisi ile hafif kol ağrısından başka birşey olmadı hemen emzirdim çok şükür bir problem olmadı 🤗
okuloncecianne gamzeyildirim35 nin dediği gibi aynı, ben de oldum emzirdim bi sorun da olmadı. Aşı olmazsak bu gidişle 5-10 sene sonrayı göremeyeceğiz zaten diye düşünüyorum ben 🙈
Cisen Emziren anneyim biontech oldum. Kol ağrısı dışında bi sıkıntım olmadı. Çocuğumda da bi sıkıntı olmadı.
okuloncecianne Tired_mom hangi doktor demiş ki merak ettim ben de vallahi, dokuz doktora iki hemşireye bir de ebeye sordum biri de olma demedi de 😊
Tired_mom okuloncecianne bi sürü doktor var sonuçta herkes ayrı görüşte olabilir herkesin tercihi hayırlısı olsun inşallah hepimiz için herkes bir çıkış yolu arıyor
Gardenya7 Gorkem_28 hayır biontech de inaktif aşı, canlı değil, ama yeni bir teknoloji olan mrna aşısı, buraya bakanlara yanlış bilgilendirme olmasın isterseniz araştırabilirsiniz
Miniksavasci [silindi] aşı sıram henüz gelmedi 31 yaşındayım ev hanımıyım hangi aşıyı olurum bilmiyorum yorum okumaya geldim bu arada emzirenlere öncelik gelecek mi yaş mı bekkicez
Marysmom Miniksavasci evet.aslında hamilelikte çıkmıştı bana doktoruma sordum sana bırakıyorum aşı olayını sen bilirsin ama ben olsam yaptırmam hamileyken dedi. Bende doğumdan sonraya bıraktım . Çocuk doktoruna sordum doğumdan sonra . O da aşıyı bulduysan hiç kaçırma. Mutlaka yaptır dedi bende hemen yaptırdım . Zaten emzirme dönemini 24 ay diye düşünce her türlü emzirme dönemine denk gelecek. Kaldı ki aşı olduğum zaman korona olsam dahi çocuğuma bulaştırmayacak o yüzden yaptırmak istedim çünkü hastalığın ne zaman biteceği belli değil