Betul5846000
Btlaybars
ayrılık kaygısı dönemi diyorlardı. Yani artık bizden ayrı kalabileceğinin farkına varmış olıyormuş bebekler. Sadece sakin olup, onun istediğini yapmaya çalışıp, yapamazsanız da orta yolu bulmaya çalışın demişti doktor. Dikkat dağıtmak işime yarıyordu benim. Kucağımdan indirirken eline mutlaka oyalanacağı birşey veriyordum. Ağzına herşeyi aldığı ve dişi kaşındığı için, dişlil veriyordum. Diş fırçası da verdim daha sonra jack&jill almıştım. 1 ay kadar sürdü diye hatırlıyorum.