Kızım 11 aylık 2 haftadır ishaldi dün gece 39 a çıktı ateşi hastaneye yatırıldı kanında enfeksiyon çıktı ishal de hâlâ serum takılı durmadan agliyo çokta huzursuz serumu çekmeye calisiyo keyifsiz başına gelen oldu mu kanda enfeksiyon ateş ve ishal niye olur