Emeleymen 11 aylığız b12 eksikliği çıktı doktor dodex ampul yazdı ama ampulün hepsini mi vercem birşey söylemedi bende sormamışım kullanan anneler yardım edin😔
Mrv-_- Emeleymen doktorunuzu arayıp miktar konusunda bilgi alın dodex kas içi iğne yapılırsa çok daha etkilidir bunu da değerlendirebilirsiniz. B12 eksikliği çok ciddidir ertelemeyin bir an önce konuşup ilacı kulanın.