efsun0_0 Merhaba herkese biberon emzik oyuncaklarını dahi emip sıkılıp atan bebeğim tahta kaşığı emip durdu elinden alamadım yalnız zararlı değilmi bilemedim yanlışmı yapıyorum🤨
Mrv-_- efsun0_0 sap kısmını ağzına çok itmediği sürece sıkıntı olmaz, sirkeyle kaynatın hatta ıslakken buzluğa atıp soğuk soğuk verin daha çok hoşuna gider.
Deletedmom0099 benimkide silikon çırpma teli ve tahta kaşık hastası 😂 zararlı değil ama makinaya atıyosanız deterjan emer kaşık, yeni alıp elinizde yıkayıp öyle verebilirsiniz