Azra34 Umutluluk Umutluluk merhaba naptınız acaba bende dogum yapalı 3 ay oldu gebelikte cıkmıstı varislerim simdi agrı yapıyor ne yapmak gerek
Buglem_Bugra Umutluluk bende de var hamelikte çıktı doğum yapalı 5 buçuk ay oldu aşırı derece ağrı birde kramp oluyo kalp damar cerrahisi ne gittim emzirdigim için hiç bişey yapamayız dediler