Deletedmom65802 Kızlar merhaba affınıza sığınarak soruyorum sezaryen olalı 15 gün oldu ama hala çok afedersiniz gaz sancım var ne yapıyorsam da geçmiyor beni çok rahatsız ediyor böyle bir durum yaşayan var mı nasıl geçer ne yapabilirim öneriniz var mı acaba
ilkgozagrimm Deletedmom65802 bol bol yürüyüş yapın canm birde rezene cayı iyi geliyordu galiba kimyon da
Srfe3 Deletedmom65802 rezene çayı için tadı kötü derseniz bikac damla limon sıkın InsaAllah faydasını görürsünüz..
bambam333 Deletedmom65802 civanpercemi gaz için çok iyi geldi deneyin isterseniz ek olarak kayısı incir kompostosu ve posası çok iyi gelmişti bana