Çocuk işte zaman zaman huysuz oluyor. Ben 33+2de doğum yaptım e her şeyi normal gelişti atak niye 40 haftada olsun. Hiç uymadı o tarihler zaten. Burda 4.ay atağıı mahvolduk perişan olduk diyenler vardı kızım 6 ay 13 günlük şuan yani düzeltilmişe göre bile o felaket yaşanmadı hiç. Zor uyuduğu beslenmek istemediği günler elbette oldu ama bi hafta bile sürmemiştir belki hiç 🤷🏻♀️