Meraba 4 aylık kızım var 2 ay çok güzel süt içti son zamanlarda da meme reddi olduğu için sagip verdim ama 1 aydır hiç anne sütü içmiyor sütüm bitti az önce denedim 3 4 damla anca geldi acaba her saat başı sağsam çoğalır mi ? Böyle bitip de sonra tekrar sütü gelen oldu mu ? 😔