Merhaba arkadaşlar 41 günlük bir oğlum var. Normalde uykuları sıkıntılı değildi. Ama artık geceleri saat başı ıkınarak uykuya dalamadığı için ben de uyuyamıyorum. Gündüzleri de normalde beşiğine koyar biraz sallardım uyurdu. Şimdi illa kucakta uyumak istiyor. İlk 3 ay alışkanlık kazanmaz bebekler diyorlar diye rahattım ama baya alıştı. Ve ben yalnız kalıcam nasıl bir düzen oturtmam lazım, siz bu zamanlarda nasıldınız lütfen yardımcı olue musunuz? Uyku eğitimi 4. Ayda veriliyor diye biliyorum çünkü😔