Emeleymen Oğlum 11 aylık b 12 eksikliği için doktor dodex ampul yazdı ağızdan vercem ama tamamını mi yoksa bir ml mi vercem kafam çok karışık doktor da birşey demedi su kadar ver die😔kullanan anneler yazarsa çok mutlu olurum🤗😫