Happy1003 3 aylık bebeğim.var bi 5 gün yapmadı doktora gittik lavman verdi 2 gün onu kullandık lamanın etkisiyle gelen lavman peşine yaptı sonra bidaha aynı eskisi gibi yapmıyor bugün 6 gün oldu böyle olan varmiiii
dontsleppyunhappy Happy1003 canım peki bebeğe sıkıntı yapıyor mu. Anne sütü alıyorsa normal, mama ise oda 7 günden uzun normal. Ama ağlıyor yapamıyor ıkınıyorsa kabız olmuştur belki
SB_ Happy1003 kristal organik Zeytinyağı başka birsey demiyorum 1 aylık bile olmadik 5 gün boyunca benimkide yapmadı en son doktorumuz sordum direk zeytin yağı günde bir çay kaşığı dedi düzenlenen kadar 3 gün verdim şükür artık kendiliğinden yapiyor
Ipekada34 Happy1003 göbeğini elleyin hafiften sıkar gibi oksayin eyer kivraniyosa gazı vardır doludur ama yumuşak derecedyse karnını parmaklarinizla sıkınca bisey olmaz kakasi yoktur rahattır zeytinyağıyla poposunun deliğine parmaginizla masaj yapıp uyarı verebilirsiniz
Happy1003 dontsleppyunhappy yok keyifli çok şükür ıkınıyor ama o da çok yok gazi olduğunda ya 7 gün falan normal evet ama benim çocuk lavman kullanmasaydım 15 gün falan yapmamis olcakti 2 tane lavman kullandım 2 gün lavman etkisiyle yapti sonra tekrar yapmamaya basladi
dontsleppyunhappy Happy1003 Daha bağırsakları olgunlaşmadı. Kimse önermiyor ama bende 3 aylığa kadar makatını kulak çubuğuyla uyarırdım öyle yapardı. Hep dert olurdu çünkü yapamasa. Olmazsa baska bir doktora götür canım yada eczaneden probiyotik damla al. Geçmiş olsun