Cindy_35 Merhabalar güzel anneler♥️ sezeryan oldum uç kısımlarda dikişlerim hala duruyo ortası yapıştırma oldu ne zamana düşer bir bilginiz var mı
Helbest49 Cindy_35 niye oyle kusura bakmayin bilmegimden soruyorum bende sezaryen oldum oyle degildi yapistirmaydi
Asyayse Cindy_35 düşmez estetik dikis zamanla erir kaybolur iki uç kısımda oluyor gerisi yapıştırma.gibi oluyor oda her vücuda farkli benim 1 haftaya geçmişti tamamen. Yani benim bildiğim böyle