heyymomm canım ben doktoruma yazdım korkup benim oğlum ek gıda alıyor aynı zamanda mama bu aralar mama da almıyordu birde sıcaklık olunca doktorum dişten dolayı dedi hasta olan bebek ek gıdayı da almaz reddeder dedi inşallah öyledir canım için biraz rahatlasın diye sanada yazmak istedim