merhaba oğlum 4 aylık, kafasında baya ateşi vardı dün gece calpol verdim hafifledi sabah da ılık banyo yaptırdım hafif şeyler giydirdim çorap giydirmedim iyiydi sonradan bir daha yükseldi 1 saat önce yine verdim düşmesini bekliyorum. ayakları elleri bacakları falan sıcak değil sadece kafadan omuzlara kadar ve koltuk altı. ve ıkınarak ses çıkarıyor ağrısı mı var acaba götüreyim mi hemen yoksa calpolun etki etmesini mi beklemeliyim? (ateşin dişten olduğunu düşünüyorum çünkü damakları çok kaşınıyor aynı zamanda tam iki haftadır)