Eesay Evsen_2635 medicak park Arda Bozgül, Su Hospital Mehmet Atilla Van, Ahmet Babacan, Ekol Hastanesi Sabahat Hanım. Bunlar benim araştırıp bana önerilen doktorlardı
Eesay Evsen_2635 valla ben de bıktım. 6 ay aynı dr gittim sonra bıraktım içime sinmedi. 9. Ay kontrolünde başka birini buldum keşke gitmeseydim. Şimdi 1 yaş için Mehmet Atilla Bey e aldım bakalım inşallah iyidir
Rytrz Evsen_2635 Biz de öyle Kent Hastanesine gittik hep doktorları çok kötü. Medikal Park Arda Beyi duydum ama randevusu sıkıntı oluyormuş
Bebesaaaa Bende burda durayım bi tane doğru doktor yok hele o Behçet uz neler çektim allahım rezil devlet olursa daha iyi çünkü tahlil o bu derken çok para alıyorlar durumum malum 🥴
Evsen_2635 Bebesaaaa ben hem ege hemde behçet uz en ufak bişeyde hemen yatış hemen allahım ya başka bildikleri bişey yok