Egeminannesi Kızlar Antalyada yaşıyorum ılk defa bebegımı denıze götürecem 8 aylık hangi güneş kremini almalıyım koruyuculuğu yüksek ve doğal önerılernız neler başka denız ıcın
55eren55 Bende sebamed aldım ama bebeklere kullanmak zararlıymış diye okudum internetten kullanmayı düşünmüyorum
Helenikom Egeminannesi evet kullanıyorum set olarak aldım yanında sinek kovar losyonuda var içeriği temiz
Helenikom Egeminannesi ben iyicene araştırıp almıştım hem incia hem de mustelayı ama inciayı soruyorsanız içersinde aynısefa yağı da var güneş yanıklarının iyileşmesine de iyi geliyor kızarıklık kaşıntıya da
Egeminannesi Helenikom güzel mıs o zman yanındakı sınek kovucu degıl mı alanlar hep vücut losyony yazmışlar da bırde hangı sıteden aldınz