Merhaba
1 ay 19 günlük bebeğim gaz sorunu çok olan bebek ve son zamanlarda gazı kokulu oluyor böyle durum yaşayan varmı veya kokulu olması normalmi
.Anne sütü az olduğu için bebelac1 mama kullanıyorum .ilk haftalarda sma kullanmıştım o kabız yapınca bebelac1 e geçtim