Elner ise gittigi icin baska odada uyuyor diye bisey yok,gelecek siz emziriyosaniz oda gaz cikaracak,sirtniza yastik koycak rahatnizi sagliycak,bebek daha cok ufak oldugu icin geceleriniz bi sure zorlugececek hepimiz yasadik ama onun destegi olmadan cok yipranirsiniz,ona ihtyaciniz oldgunu soyleyin gelsin.yatak ayirmaya ne olursa olsun karsiyim cunku araya sogukluk giriyor ister istemez.