pinar5595 seni sevdiği için. Şuan dünyada ona tanıdık gelen tek şey sensin çok normal değil mi 🥲 benim de bebeğim 5 günlük, aynıyız memedeyiz sürekli. Zamanla oturacak, dünyayı tanıyacak, bağlanacak başka şeyler de bulacak. Bence bu günlerin tadını çıkar. Ben öyle yapıyorum