Badehandeyldz Kızlar ben uykusuzlukta nirvanaya ulaşmış bir lohusayım. Doğduğu günden beri uyumayan bir bebeğim var ayakta sallamayla bile uyumaz. Bazen kanguruda uyuyor oda emziksiz asla uyumaz onu tutturana kadar nasıl ağlıyor görseniz sesi kısıldı zaten. İşin kötü tarafı her an ilgilenemem çünkü 19 aylık bir kızım var. Herkes erkek bebek gazlı olur diyor ama yok doğduğu gün bile gece hiç uyumadı aralıksız emdi yoksa ağlamaya başlıyor. Sütüm yetmiyor mu acaba dedim aksine 23 günlükken 1,500 kilo almış. Sizce neden uyumuyor yani ben bi türlü çözemedim
Ertugrulgnc_03 Badehandeyldz bilemedim ki canım kolik mi acaba benim ki de 12 günlük sürekli uyuyor gece bi saat böyle uyanıyor bi de gündüz ben açıyorum bir saat ilgileniyorum öyle uyanıyor bence hiç uyumaması normal değil yeni doğun bebek günde 18 saat uyuyor diye biliyorum
Mete112 Badehandeyldz benimkide 35 günlük erkek asla uyumuyor mahvolduk gaz sancısından ne yapıyorsak yapalım iyi gelmiyor😢
Bybrtlyrlky Benim bebeğimde aynı durumda doğduğundan beri. Ağlamaktan göbek fıtığı çıktı. Bizim problemimiz gaz sancısı ne kullandıysam geçmiyor. Biraz prebiotik iyi geldi diyebilirim. Dene istersen
Merve-HanifeDuru Benimde öyleydi doktor idrar tahlili ve kültürü istedi idrarından şüphelendi kültürün sonucunu bekliyoruz enfeksiyon olabilir bende gaz sancısı sanıyordum bir göğsümde duruyor sadece 14.5 aylıkta kızım var kafayı yemek üzereyim 😩
Ertugrulgnc_03 Badehandeyldz gazı felan vardır veya dediğim gibi kolik olabilir 4 aya kadar ağlıyorlar inşalalh kolik değildir canım Allah yardım etsin
Feyzaness Oğlum 7 aylık olmak üzere , yenidoğanken hiç uyumazdı sabah 9 da uykuya dalardı , kolik bebekti , gece hiç uyumuyordu hiç , şuan hala uyumaz , gündüz uykusu hiç yok . :(
Cemreninannesi11 Badehandeyldz cnm benimde doktorum dediki kundakla bebeği onlar anne karnını özlüyo arıyorlar dedi Açık söyleyim yapmadım kundak ama 25 günlük olduk bi bebek hiç mi uyumaz artık ayakta sallanıyorum bugün kundak yaptım ve ilk defa 2.5 saat uyudu bebeğim normalde her saat uyanıyo çoğunlukla uyandığıda 4 saat falan uyanık kalıyo
Badehandeyldz Cemreninannesi11 kundaklıyorum da sallıyorum bide ağzında emzikli yinede gözleri açık dalamıyor
Feyzaness Badehandeyldz malesef hala aynı , gece biraz daha iyi şükür , bazen çok kalkar bazen de 2 kere falan, ama gündüz uykusu yok sadece emerken uyur koyunca kalkar 😢bende düzelmesini bekliyorum. 😥hatta şöyle diyeyim emzik hiç emmedi , ayakta sallanmayı da kabul etmiyor çıldırasıya ağlıyor . Ne yapayım canı sağ olsun 😊
Merve-HanifeDuru Kendi kendine oyunlar oynuyor bazen bende oynuyorum onunla küçükten fırsat bulursam tv’de sadece reklam seviyor reklam çıktığı zaman bakıyor tv’ye reklam bittiğinde oyuncaklara dönüyor ☺️Rabbim yardım ediyor şükür 🤲🏻 Allahım yardımcımız olsun 🤲🏻🌺Badehandeyldz