dunyaninenguzelkokusu ben emin olamadığım için kullanmıyordum ama şimdi siz sorunca baktım da iç işleri bakanlığı sitesinde Haziran ayı genelgesinde bu yazıyor yasakmış🥺
1.7- Sokağa çıkma kısıtlamasına tabi olup olmadığına bakılmaksızın 65 yaş ve üzeri vatandaşlarımız ile 18 yaş altı gençler ve çocuklarımız şehir içi toplu ulaşım araçlarını (metro, metrobüs, otobüs, minibüs, dolmuş vb.) kullanamayacaklardır.