Merhabalar. Ben Aptamil proseyneo kullanıyorum bebeğime ve uygun oldugundan netten getirtiyorum. Arkasındaki barkod numaraısyla gepir den kontrol ettiğimde numil gıda yazıyor. Aptamişin sitesinde de numil gıda yazıyor. Bu durumda sahte olmadığını çıkarabilirim değil mi. Korkuyorum artık her şeyin sahtesi varken uyguna alalım derken sahte mama içirmiş olmayalım