Kızlar bugün doğum yapalı 50 gün oldu normal doğum yaptım . Yaklaşık iki hafta önce kanamam bitti şimdi bugün günlük pede yine kanamam geldi. Pencereyle sildiğimde böyle ip gibi ince pıhtı uzuyor . Normal mi ? Olanınız var mı acaba ? İli haftadır olmayıp şimdi kanama normal mi