Hale-kd Sizde herhangi bir değişiklik oldu mu ya? Sürekli sürekli bunaltıyor artık insanı. Gücüm yetene kadar Allah nasip ettikçe, oğlumda bırakmadığı sürece emzirmek istiyorum ama sürekli “emzik niyetine” emmeler beni gerçekten hayattan soğutuyor bazen. Sıkılsın sıkılmasın, oyun oynarken, birşeyler yedirmeye çalışırken, çoğu zaman karnı tokken emmek normal mi ya?